Tork sluit partnership met Bocuse d’Or Nederland

Tork, merk van Essity Netherlands B.V. en Bocuse d’Or Nederland hebben tijdens een lunch bij Soenil Bahadoer, de voorzitter van Bocuse d’Or Nederland, een exclusieve samenwerkingsovereenkomst ondertekend. Doel van het partnership is het bevorderen van de gastronomie in Nederland en de bekendheid van hygiënemerk Tork onder professionele topchefs.
Tork

Sonja van der Linden, Regional Marketing Manager Horeca van Tork en Soenil Bahadoer, voorzitter van Bocuse d’Or Nederland, tekenden de overeenkomst in De Lindehof in Nuenen, het tweesterrenrestaurant van Bahadoer. Sonja van der Linden over de samenwerking: “we hebben er vertrouwen in dat dit partnership slaagt. We staan beiden voor topkwaliteit en Bocuse d’Or is een fantastisch podium om dit te laten zien.”

De wedstrijd om de Bocuse d’Or is een podium voor chefs van grote wereldklasse. Bocuse d’Or Nederland organiseert de Nederlandse competitie en ondersteunt het Nederlandse team bij de deelname aan de Europese wedstrijd en de wereldfinale in Lyon.

De deelnemers aan Bocuse d’Or kunnen hun wedstrijden alleen maar voorbereiden wanneer krachtige partners zich erachter scharen. “Met Tork hebben we er een unieke partner bij die met hun oplossingen bijdraagt aan het comfort en de gezondheid van gebruikers. Zeker in deze tijden, waarin hygiëne extra belangrijk en noodzakelijk is, is het enorm waardevol om Tork als partner achter Bocuse d’Or Nederland te hebben staan”, aldus Marcel de Leeuw, bestuurslid Bocuse d’Or Nederland.

Soenil Bahadoer: “We zijn enorm verheugd om Essity Nederland met Tork als onze partner te mogen verwelkomen. Tork staat voor het makkelijk en nuttig maken van hygiëne. Zij weten als geen ander ervoor te zorgen dat de hygiëne in de keuken verbetert en het schoonmaken efficiënter kan. Iets wat altijd, maar vooral in deze tijden van COVID-19, extra waardevol is.”

 

Delen