SVH genomineerd voor de BID Positivity Awards

  Breng nu je stem uit op SVH SVH is genomineerd in de categorie Meest Positieve Bedrijf of Non-Profit Organisatie. Tussen 22 februari en 31 maart kan iedereen zijn of haar stem uitbrengen op SVH via www.svh.nl/stem. Eshuis: “Het zijn de ondernemers die kansen blijven zoeken. Op de meest creatieve manieren, daarbij ook nog rekening…

Lees meer

Lekker uit, lekker thuis

Eenvoudig aanmelden 2021 editie Op www.restaurantdriedaagse.nl kun je inloggen met de voor jouw bekende gegevens en jouw profiel bijwerken. Doe je voor de eerste keer mee? Meld je dan aan via  https://www.restaurantdriedaagse.nl/register/. Hoe eerder jouw restaurant online staat en up to date is qua profiel, des te sneller het publiek op de hoogte is van…

Lees meer

 Inschrijving Nationale Hennessy Gastvrijheidsprijs

Jonge talenten krijgen een podium  De NHGP wordt georganiseerd door de stichting G4, waarin restaurantverenigingen Alliance Gastronomique, JRE-Jeunes Restaurateurs, Les Patrons Cuisiniers en Fine Eastern Restaurants samenwerken. Voorzitter van de stichting G4 Patrick van Zuiden ziet de NHGP als zijn missie. Patrick van Zuiden: “Het is een bijzondere tijd en als betrokken organisatie binnen de horeca- en gastvrijheidsbranche leven…

Lees meer

Samenvoeging Foodservice Community en Kokspanel

Over de Foodservice Community De Foodservice Community is een online platform en professioneel panel dat betrouwbaar en representatief te is voor de Belgische markt. Zowel restaurant-eigenaars, chefs, catering managers als frituuruitbaters en eigenaars van broodjeszaken in heel België hebben hun weg inmiddels naar de Foodservice Community gevonden. Bovendien is de stem van deze ondernemers bijzonder…

Lees meer

2 nieuwe Founding partners Gastvrij Rotterdam

“Makro Nederland is al jarenlang trouwe deelnemer aan Gastvrij Rotterdam. Met de groei van de beurs, groeit ook de deelname aan en betrokkenheid bij deze toonaangevende horeca vakbeurs. Gastvrij Rotterdam is voor Makro een zeer belangrijk en kansrijk contactmoment met bestaande en nieuwe relaties. Met veel plezier en vertrouwen verbinden we ons graag voor drie…

Lees meer

Creëer impact met meaningful marketing

Hoe blijf je als merk waardevol? “De Marketing Breakfast Club heeft altijd een ‘groen’ thema, waarbij we verder kijken dan de huidige trend of activatie- en conversie marketing”, legt Lukas Vlaar organisator en presentator van het evenement uit. “Het eerste jaar was het thema ‘circulariteit,’ vorig jaar stond ‘social brand impact’ centraal en dit jaar…

Lees meer

Gastronomisch Gilde heeft een nieuwe partner.

Hans Everse, voorzitter-president Gastronomisch Gilde: ‘In de samenwerking met Dutch Cuisine zetten we met trots Gezondheid en Duurzaamheid weer op de kaart voor onze leden. Onze leden zijn een voorbeeld voor de consument, dus laten wij het goede voorbeeld geven samen!’ Dutch Cuisine heeft als doel om de Nederlandse eetcultuur te bevorderen, alsmede duurzamer en gezonder…

Lees meer

Hans Everse benoemd tot Voorzitter

Over het Gastronomisch Gilde Het Gastronomisch Gilde is in 2016 ontstaan uit een fusie van het Gilde van Nederlandse Meesterkoks en het Koksgilde. Het Gastronomisch Gilde is dé vereniging voor alle food- en gastvrijheidsprofessionals in horeca, catering, educatie en zorg. Het Gilde is in het leven geroepen om haar specifieke vakgroepen, namelijk SVH Meesters, Koksgilde, GastVrijheid, Jonge…

Lees meer