Het gemak van bestellen via je telefoon, nu ook voor horecaondernemers

Dit trendartikel is powered by Hanos en verscheen eerder in het boek Veerkracht.

Horecaondernemers zijn druk. Veel tijd om achter een computer te kruipen voor het bijwerken van bestellijsten is er dan ook niet. Niet zo gek dus dat HANOS speciaal voor klanten een bestelapp heeft gelanceerd die kostbare tijd bespaart.

 

“Product bijbestellen? Even de barcode scannen en klaar!"

Heen en weer lopen naar de koeling met een papieren bestellijstje? Niet meer nodig, want je kunt je voorraad in de koeling scannen vanuit de app. Die producten worden dan meteen aan je bestelling toegevoegd. Natuurlijk zijn de bestellingen uit de app ook meteen terug te vinden in de bestelomgeving op HANOS.nl. En andersom. Op deze manier wil HANOS chefs en ondernemers nog beter ondersteunen. Binnen de app worden stap voor stap nieuwe features toegevoegd. Binnenkort krijg je in de app ook de verwachte bezorgtijden zien, zodat je precies weet wanneer je producten binnenkomen. Daarnaast wordt het mogelijk om te chatten met je vestiging voor een snelle vraag of advies. Met de app is het nu al mogelijk om gemakkelijk te zoeken naar favoriete producten, snel producten te bestellen met de barcodescanner, nieuwe aanbiedingen te bekijken en bestellingen tussentijds op te slaan en af te ronden op een later moment. Het zijn services waar we als consument in het dagelijks leven al aan gewend zijn, maar die nu ook voor de horecaprofessional binnen duimbereik zijn. De HANOS Klantenapp is te downloaden in de Apple App Store of Google Play Store.
HANOS-App-Apple-iPhone-11-Pro_e-scannen

 

 

Delen